Prowadzenie profili social media

 

Jestem szefem małej, aczkolwiek dynamicznie rozwijającej się firmy. Póki co zatrudniam pięciu pracowników, ale niewykluczone, że niedługo ich grono znacznie się powiększy. Ostatnio po rozmowie z kolegą doszedłem do wniosku, że powinienem więcej pieniędzy przeznaczyć na promocję swojej firmy. Do tego potrzebowałem współpracy z agencją, która zadbałaby o nasze social media.

Agencja prowadząca media społecznościowe firmy

social media - agencja dla firmJako prezes firmy, muszę trzymać pieczę nad wszystkimi aspektami, które jej dotyczą. Ostatnio odbyłem bardzo pouczającą rozmowę z kolegą, który jest pracownikiem jednej z warszawskich agencji kreatywnych. Podpowiedział mi, że jeśli chcę osiągnąć wielki sukces, muszę zadbać o media społecznościowe swojego przedsiębiorstwa. Początkowo myślałem, że kumpel sobie ze mnie drwi, jednak gdy wytłumaczył mi wszystko bardzo konkretnie, zmieniłem swoje zdanie. Potrzebowałem więc nawiązania współpracy z organizacją, która zadbałaby o moje social media – Agencja dla firm, którą polecił mi kolega, zajmowała się właśnie tego typu sprawami. Za jej polecenie byłem mu bardzo wdzięczny. Kolejnego dnia skontaktowałem się z osobą odpowiedzialną za kontakt z klientem, która stała po stronie agencji. Nasza rozmowa była bardzo miła i rzeczowa. Szybko umówiliśmy się na spotkanie, by omówić szczegóły naszej współpracy. Byłem tym wszystkim bardzo podekscytowany, czując, że robię coś wielkiego dla swojej firmy.

Po spotkaniu z przedstawicielem agencji marketingowej mającej zadbać o media społecznościowe mojej firmy byłem bardzo zadowolony. Był to bardzo kompetentny człowiek, którego wstępny plan na prowadzenie moich social media był dla mnie interesujący. Postanowiłem mu zaufać i powierzyć prowadzenie firmowych mediów społecznościowych stojącej za nim agencji.

 

Katarzyna Piechowiak