Na jakiej koszulce można zastosować sublimację?

Nie ma ludzi, którzy nie ceniliby sobie dobrej jakości. Lubimy ją dawać i dostawać. Jedynie, co jest częste w praktyce, mogą nas ograniczać finanse. Jeśli jednak chodzi o promocję własnej firmy nierzadko trzeba przeliczyć, co jest ważniejsze i lepsze na dłuższą metę. Szczególnie, jeśli gadżet reklamowy ma być noszony przez człowieka, publicznie.

Czy są ograniczenia w nadruku metodą sublimacji?

sublimacja na koszulkachNie wszystkie gadżety pokazuje tak publicznie jak koszulki. Możemy mieć pendrive reklamowy, który widzimy tylko my. Jednak ubranie świadczy o człowieku, dlatego jeśli bierzemy pod uwagę jakąś metodę nadruku na koszulce weźmy pod uwagę tylko te najlepsze. Niektóre, jak na przykład sublimacja, mają ograniczone zastosowanie, choć świetnie się spisują jakościowo. Ograniczeniem sublimacji jest możliwość nadruku tylko na jasnych kolorach, czyli na białym, szarym czy kremowym kolorze poliestrowej koszulki, która wcześniej nie może być pokryta żadnym innym materiałem (na przykład powłoką wodoodporną, co jednak przy ubraniu nie wchodzi w rachubę). Ponieważ sublimacja na koszulkach ma bardzo trwałe efekty świetnie nadaje się na koszulki dla sportowców. Dodatkowo, za tym zastosowaniem przemawiają również, wymogi kolorystyczne, oraz świetna przepuszczalność powietrza zadrukowanych powierzchni. Ta metoda druku jest bardzo opłacalna dla małych i dużych nakładów, ponieważ nie wymaga ponoszenia kosztów przygotowawczych. Na koszty usługi wpływa wielkość nadruku i zamówienia.

Będzie zatem świetną metodą na koszulki dla szkolnej drużyny piłki ręcznej, jak i dla całej ogólnopolskiej akcji promocyjnej. Pewne jest, że koszulki metodą sublimacji są estetyczne i wytrzymałe, a to dwa największe atuty gadżetów reklamowych. Dodatkowym plusem tego druku jest to, że sublimacja nie jest wyczuwalna w dotyku.

Damian Pałownik