Mazury – czarter łodzi bez uprawnień

Długo zastanawialiśmy gdzie spędzić tegoroczne wakacje. Chcieliśmy całą paczką wyjechać w jakieś ciekawe miejsce, żeby odpocząć od dużego miasta i wszystkich problemów codzienności. Ostatecznie wybór padł na Mazury. Piękne okoliczności przyrody sprawiają, że człowiek może nabrać energii na powrót do rzeczywistości po takim urlopie.

Wynajęcie jachtu na Mazurach bez patentu

wynajem łodzi bez uprawnień na mazurachWybraliśmy Mazury, ponieważ nie wszyscy z nas mieli kiedykolwiek okazję tam pojechać. Poza tym chcieliśmy dość aktywnie spędzić ten wolny czas, więc ten region był strzałem w dziesiątkę. Na miejscu wypożyczyliśmy rowery i dzięki temu mogliśmy zobaczyć przepiękne miejsca. Jeziora okazały się o wiele piękniejsze, niż na zdjęciach, jakie mieliśmy okazję oglądać. Jak tak obserwowaliśmy pływające po nich jachty, sami zapragnęliśmy w ten sposób spędzić resztę urlopu. Jednak nikt z nas nie posiada patentu żeglarskiego. Okazało się jednak, że możliwy jest wynajem łodzi bez uprawnień na mazurach. Takie jachty, które można wynająć bez posiadania specjalnego patentu żeglarskiego mają jednak określone parametry, np. wielkość czy maksymalna prędkość. To nam w ogóle nie przeszkadzało – wyruszyliśmy w rejs jak tylko przeszliśmy odpowiednie szkolenie. Łódź okazała się niezwykle zwrotna, a sterowanie nią było niezwykle przyjemne. Kabiny sypialniane sprawiły, że nie musieliśmy co noc wracać na ląd, żeby wybrać się do hotelu. Takie rozwiązanie było niezwykle wygodne.

Spędziliśmy na Mazurach kilkanaście dni, które okazały się wspaniałą przygodą. Wyjazd możemy zaliczyć do bardzo udanych. Rejs jachtem, który wypożyczyliśmy podobał się nam najbardziej. Z pewnością jeszcze długo będziemy wspominać te wakacje, a na następny urlop również planujemy wynająć jakąś łódź motorowodną.