Domki letniskowe w Ustrzykach Dolnych

Ustrzyki Dolne to nieduże miasteczko w samym sercu Bieszczad. Znajduje się tu stacja odjazdowa popularnej wśród turystów drezyny rowerowej. Jest też idealnym miejscem wypadowym do górskich wycieczek.

Domek na rodzinny wyjazd do Ustrzyk Dolnych

domki ustrzyki dolneDo Ustrzyk Dolnych wybraliśmy się całą rodziną. Nie chcieliśmy zatrzymywać się w hotelu. Szukaliśmy domków letniskowych. Takie domki Ustrzyki Dolne oferują wielu odwiedzającym. Wiele osób je wynajmuje, bo są dobrym miejscem na nocleg jeśli podróżujemy większą grupą. Są ładne i komfortowe. W pierwszej kolejności postanowiliśmy wybrać się na przejażdżkę drezynami rowerowymi, wybraliśmy krótszą trasę. Wycieczka bardzo nam się podobała i postanowiliśmy skorzystać z tej atrakcji jeszcze raz w czasie naszego pobytu. Dobrym miejscem na rodzinną wycieczkę okazało się Muzeum Historii Bieszczad. Jest tu wiele eksponatów, pokazujących w ciekawy sposób historię tej ziemi. Udaliśmy się też do Muzeum Młynarstwa i Wsi, gdzie zjedliśmy pyszny obiad przygotowany w tradycyjny sposób. Wycieczki w Bieszczady były bardzo ciekawe. Poszliśmy szlakiem do połoniny Wetlińskiej. Widoki z tego miejsca były przepiękne. Trasa nie była trudna, w sam raz dla rodzin z dziećmi. Udaliśmy się też do Krzemieńca, by zobaczyć trójstyk granic. Byliśmy oczywiście w pokazowej zagrodzie żubrów. Dzieci były zachwycone! Trafiliśmy akurat na porę karmienia. Zobaczyliśmy też niektóre zabytki na Szlaku Architektury Drewnianej, np. Cerkiew w Bystrem.

Podsumowując, Ustrzyki Dolne są dobrym miejsce startowym na wypady w góry. Samo miasteczko jest pięknie położone, idealne do spacerów popołudniami. Zobaczyliśmy tu wiele ciekawych rzeczy, dzieci nie były bardzo zmęczone. Był to kolejny udany wyjazd rodzinny. Myślę, że tu jeszcze wrócimy, by zobaczyć więcej pięknych miejsc.